Prečo už nikdy nenakúpim na Zlavadňa.sk

Autor: Michaela Mikušová | 2.5.2014 o 14:07 | (upravené 6.5.2014 o 14:31) Karma článku: 6,26 | Prečítané:  910x

Garancia spokojnosti zákazníka a vrátenie peňazí? Môžete zabudnúť. Vy ste predsa zákazník, vaše peniaze už majú...Prečo by ste ich teda mali zaujímať?

V utorok som si našla ponuku na strihanie a fúkanie vlasom v salóne Lilis na Zľavedňa. Cena fajn, ale pred kúpov som sa rozhodla, že tam zavolám, aby som si nekúpila kupón a oni budú obsadení.

V salóne ma objednali na stredu 17:30, tešila som sa, večer som mala ísť na večeru, tak aspoň budem kočka. Keď som prišla s vytlačeným kupónom povedali mi, že mám chvíľočku počkať, pretože ešte zobrali nejakú zákazníčku.

Sestra šla ku kozmetičke tak som čakala s ňou. Z chvíľočky bolo 45 minút a ja svoj čas a peniaze mrhať nemienim, tak som odišla bez využitia služby. V salóne mi navrhli, že môžem prísť inokedy, ale prečo by sa mal človek vrátiť na miesto, kde si ho ako zákazníka vôbec nevážia a nechajú ho čakať 45 minút? Aby som potom ostala ešte aj bez vlasov? Veď fajn, do siedmych dní môžem nevyužitý kupón vrátiť, nić sa nestalo.

Aký to veľký omyl drahá Michaela, stalo!

O pár minút som dostala email, že môj kupón bol využitý. Rozhodla som sa po štátnom sviatku volať na reklamačné oddelenie Zľavydňa. Po tom ako ma naťahovali celý deň, musela som im dvakrát volať ako to prebieha, pretože o chíľku sa Vám ozveme boli asi tri hodiny a volali mi zo salónu nech prídem v pondelok naozaj si myslia, že nemám na práci nič iné len behať hore dole po meste?!) mi zavolala slečna z linky a slušne ma poslala do análneho otvoru s odôvodnením, že salón mi ponukol náhradné riešenie, ja som svoj kupón využila, pretože som v salóne bola a ešte nezabudla poznamenať aká som nechápavá, veď predomnou mali zákazníćku. Keď som sa ohradila stornom v zákonnej sedemdňovej lehote. bolo mi povedané že kupón bol využitý a je len a len môj problém, že so salónom neviem dohodnúť náhradné riešenie.

Kupón stál 15 euro, kvôli tomu si nervy ničiť nebudem. Dúfam že týchto 15 euro Zľavedňa pomôže pri vyplácaní odmien pre ich zamestnancov. Pokladám však za absolútne nevhodné zavádzať zákazníkov nejakou zárukou spokojnosti a vrátením peňazí. Túto stránku som využívala z času na čas a už viac nebudem. Nakoľko som sama pracovala pre podobnú spoločnosť viem, že ak človek chce, riešenie sa nájde. To však neplatí vo svete, kde firmy nezaujíma spokojnosť zákazníkov, ale len to, ako z nich vyžmkýkať čo najviac.

Najsmutnejšie mi je z toho, že som kvôli kaderníčke odišla z práce skôr a na večeru sa musela učesať sama.

UPDATE: Moje rozhorčenie dostalo odozvu zo stranky Zľavadňa. Kupón mi bol po celom tom sťažovaní stornovaný, už len čakať na pípnutie sms od banky.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Učiteľ, ktorý sa rád hral. Ako sa Milan Reindl stal dizajnérom Lego Technic

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.

SVET

Výbuchy pri štadióne v Istanbule zabili najmenej 13 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.


Už ste čítali?